top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight درد دل با خدا 53


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

خدایا چه قدر محتاج توام

وقتی فصل اشک سر می رسد

چه قدر باید دنبال دست هات در شلوغی

خیابان های خیس بگردم؟!



نظرات شما عزیزان:

دختر چادری
ساعت14:27---21 آبان 1391
زیر گنبد کبود جز من و خدا کسی نبود.
روزگار روبه راه بود. هیچ چیز نه سفید و نه سیاه بود.
با وجود این مثل اینکه چیزی اشتباه بود.
زیر گنبد کبود بازیِ خدا نیمه کاره مانده بود.
واژه ای نبود و هیچ کس، شعری از خدا نخوانده بود.
تا که او مرا برای بازیِ خودش انتخاب کرد.
توی گوش من یواش گفت: تو دعای کوچک منی، بعد هم مرا مستجاب کرد.
پرده ها کنار رفت، خود به خود با شروع بازیِ خدا، عشق افتتاح شد.
سالهاست اسم بازی من و خدا زندگی ست.
هیچ چیز مثل بازی قشنگ ما عجیب نیست.
بازی ای که ساده است و سخت، مثل بازی بهار با درخت.
با خدا طرف شدن کار مشکلی ست، زندگی، بازی خدا و یک عروسک گلی است...!


sajad
ساعت10:53---21 آبان 1391
سلام سلامیه معتاده هی داد میزد تاکشی تاکشی،



بالاخره یک تاکسی ده متر جلوتر وای میسه،



معتاده میگه: لا مششب، اونجا که مقصدم بود!



samira
ساعت8:17---21 آبان 1391

خدایا جای سوره ای به نام عشق در قرآنت خالیست

که اینگونه آغاز میشود:

.. و قسم به روزی که دلت را میشکنند و جز خدایت مرهمی نخواهی یافت ..



نسترن
ساعت23:26---20 آبان 1391
مرسی که لینکم کردین . . .

فهيمه
ساعت23:10---20 آبان 1391
لطیف تر دل می بندمت و عمیق تر



قسم می خورم...



بر فراز تشویش های من٬



خنجری برنده تر از



تیغ نگاه تو نیست



و غم محضی که به ژرفای جانم فرو می کند ...



بگذار



بساط لاجوردیه چشمانت



هنوز هم



فاتح شهوت دیوانه ی



شعر هایم باشد .......!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com